Za príznačným menom Rumpeln sa ukrýva a „rachotí“ mníchovský noiser a videoartista Anton Kaun, ktorý vystupuje aj pod menami Sony Tony či King Teledubby. Jeho atakujúce performance sú založené na súčinnosti elektronických ruchov, tela a videa, pričom všetky tieto zložky podliehajú rovnakej excesívnej stratégii. Kauna od väčšiny hlukových umelcov odlišuje predovšetkým fakt, že v jeho podaní sa z excesu nestáva žiadny prijateľný, funkčný jazyk: jeho vystúpenia vždy balancujú mezi brutalitou a trápnosťou, a to tak neodbytným spôsobom, že je takmer nemožné k performance zaujať jednoznačný vzťah. Tvrdošijnosť, s akou Kaun zbližuje nezmieriteľné polohy tým, že ich dovádza ad absurdum, býva zdrojom pre noise music netypického humoru, ktorý do agresívneho vystúpenia vnáša katarzný prvok. Noise je možno mŕtvy, Rumpeln žije.